poniedziałek, 23 kwietnia 2012

GODNE POLECENIA

Znowu chciałam wam zaprezentować jakiś strój, ale pogoda mnie niemile zaskoczyła,
 a do tego przez cały dzień bolał mnie brzuch.
Chyba ostatnio mam za mało ruchu.
Dlatego postanowiłam od jutra chodzić częściej na spacery. 

Dziś zaprezentuję wam gazetki jakie kupuję cobie co miesiąc.
Na kwiecień polecam.
Avanti- o modzie, kosmetykach.
Dziecko- dla mam lub przyszłych mam.
Poradnik- w sumie o wszystkim (moda, kosmetyki, kulinaria i życie codzienne)


10 komentarzy:

  1. Ja rzadko kupuję gazety, ewentualnie Party lub Show.

    OdpowiedzUsuń
  2. i co ciekawego w avanti... dawno nic nie zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko rowery zaciekawiły, które tam reprezentują.

      Usuń
  3. ja avanti uwielbiam kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czytam gazet;) wole sie skupic na ksiazce:)
    a takie umeblowanie to juz sobie obiecalam ze musi byc u mnie w domu;) tzn w przyszlym bo teraz to nie da rady:(
    ale naprawde te pastele tak optymistycznie nastawiaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki też lubię czytać. Ostatnio nawet coraz więcej. Za dużo wolnego czasu mam to mogę go pożytecznie wykorzystać.

      Usuń
  5. uwielbiam takie poradniki :) dużo cennych informacji można w nich znaleźć ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiscie lubuje sie tylko od czasu do czasu w party ;p dodaje Cie do ulubionych i licze,ze u mnie tez Ci sie spodoba i rowniez zostaniesz moja obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ostatnio za mało się ruszam ale jestem na 2 dniu diety i zaczynam ćwiczyć na steperze :))) strasznie mi miło że regularnie do mnie wpadasz i że jestem tu po prawej stronie !!!! :))) :**

    OdpowiedzUsuń