czwartek, 19 kwietnia 2012

MAM OCHOTĘ NA CHWILECZKĘ ZAPOMNIWNIA

Popołudniu kiedy wróciłam od lekarza i zakupów mąż sprawił mi świetną niespodziankę.
Na stole czekał na mnie kompot jabłkowy i moje ulubione ciastko amerykanka.
Zatem wzięłam sobie gazetkę i relaksowałam się przy niej zajadając i popijając. :-)

Jeśli chodzi o kwietniowe Avanti to jestem rozczarowana. 
Raczej kreacje mi do gustu niezbyt przypadły.
Natomiast spodobały mi się dwa rowery.
Może jak znajdę odrobinę czasu na wycieczki rowerowe to sobie kupię taki rowerek.
Plusem są dwa kupony rabatowe jakie zostały dołączone.






12 komentarzy:

  1. dobry mąż ;) rower też rzecz dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej! :D
    Nieczęsto czytam tą gazetę, ale czasami są w niej ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję :) rowery miejskie są extra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiesz kiedy wychodzi nowe MAJOWE avanti? nie chce przegapic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że nie wiem bo mam założoną teczkę na gazety.
      Panie w kiosku mi odkładają.
      Ja tylko chodzę sprawdzać co tydzień czy jest coś nowego. :-)

      Usuń
  5. mmm... ciasto wygląda smakowicie ♥
    zjadłabym takie! :p
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś :D a ja lada dzień idę na dietę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. rowerki rzeczywiscie fajne;) a o kreacjach sie nie wypowiem bo nie czytalam:)
    Ale meza to masz fajnego;) dba o Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy jest coś ciekawego w Avanti... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! bardzo lubię czasem poprzeglądać Avanti :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm ciacho, picie i gazetka - też tak lubię ;D

    OdpowiedzUsuń