środa, 9 stycznia 2013

SAŁATKA Z ŁOSOSIEM

SAŁATKA Z ŁOSOSIEM 

-Jedno opakowanie łososia wędzonego w plasterkach,
-połowa opakowania fety,
-garstka orzechów,
-garstka kaparów,
-opakowanie miksu sałatkowego z roszpunką,
-1 pomidor,
-połowa dużego ogórka,
-4 rzodkiewki, 
-koperek posiekany,
-mała śmietana 18%.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Sałatę kładziemy na talerzu. 
Dodajemy fetę pokrojoną w kostki.
Łososia zwiniętego w rulonik. 
Dodajemy kapary i orzechy.
Pomidora kroimy w ćwiartki.
Ogórka kroimy na połówki. 
Rzodkiewkę kroimy w paseczki.

Śmietanę mieszamy z pokrojonym koperkiem i dodajemy do sałatki. 



 SMACZNEGO!!!

Przepis pochodzi z bloga http://fotballfrue.no/

14 komentarzy:

  1. Chętnie bym się skusiła na porcyjkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, następne danie, które wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda:)
    Twój mąż to szczęściarz:) dogadzasz mu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to nie dla mnie przepis akurat

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo robie jutro!! :) wyglada swietnie!!!

    Tak się ciesze, ze ostatnio bardzo obrodzilo u Ciebie w posty :) lubie Twojego bloga :) pozdrawiam! X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Proszę napisać czy sałatka smakowała.

      Usuń
  6. Wygląda smakowicie a smakuje na pewno przepysznie:) Aż ślinka leci i chyba będę musiała wypróbować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno w weekend skuszę się i przygotuję, tym bardziej, że jestem wielką fanką łososia..
    Pytałam ostatnio o bloga Emilki, czy mogę prosić o adres?
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz ciekawsze przepisy i coraz ładniejsze zdjęcia potraw zamieszczasz na blogu! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra sałatka, ulubiona mojego chłopaka! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również ulubiona. Zresztą ja lubię wszystko z czym jest związany łosoś.

      Usuń