środa, 2 grudnia 2015

PIRAMIDKI POP CROP

We wtorek dostałam przesyłkę z piramidkami od  Popcrop.
Jestem zwolenniczka zdrowego odżywiania, dlatego przyjemność sprawiła mi możliwość przetestowania piramidek  popcrop.  
Moza je dostać w kilku sklepach takich jak: Piotr i Paweł, Alma, Rossmann, Tesco,
 lub Freshmarket .  
Koszt jednego opakowania piramidek waha się w granicach 5 zł.
Piramidki powstają metoda ekstruzji ziarna w wysokiej temperaturze i przy wysokim ciśnieniu bez 
jakichkolwiek dodatków chemicznych. 
Do przetestowania dostałam cztery rodzaje.
-kukurydziane,
-bio
-pełnoziarniste,
-bezglutenowe.

Dzisiaj pokaże wam dwa rodzaje, które już z rodzina przetestowaliśmy.  

PIRAMIDKI KUKURYDZIANE  
-100% naturalnych składników,
-0% konserwantów i aromatów, 
-bez dodatku tłuszczu. 
SKŁAD 
-kukurydza, 
-ryz biały, 
-ryz brązowy, 
-sól morska. 
Piramidki kukurydziane przetestowaliśmy jako pierwsze i to one najbardziej zasmakowały dzieciom.
Bardzo wyczuwalny jest smak soli. 

PIRAMIDKI BEZGLUTENOWE 
-100% naturalnych składników, 
-0%konserwantów i aromatów,
-bez dodatku tłuszczu. 
SKŁAD 
-ryz biały, 
-ryz brązowy, 
-kasza gryczana biała, 
- kasza gryczana prażona, 
-kasza jaglana, 
-sól morska. 
Piramidki byłyby idealnym dodatkiem do sosów czy dipów. 
Mozna samemu zrobić sos czosnkowy czy pomidorowy. 
Piramidki są ciekawą opcją do przegryzienia w pracy,  szkole,  na piknik czy nawet na czas spędzony z książką w domu
Zamiast czipsów warto kupić dla siebie i rodziny zdrowsze małe co nie co.
Ja parę opakowań zachowam na Sylwestra.




5 komentarzy:

  1. Miałam te piramidki i były bardzo dobre:) najbardziej przypadły mi do gustu te kukurydziane;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, zazdroszczę tego testowania bo chętnie sama bym je spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają apetycznie, jeszcze nigdy ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń