wtorek, 8 marca 2016

NOWOŚCI Z LUTEGO BANGGOOD, SHEIN, ROSEGAL, KOSMETYKI

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowości z poprzedniego miesiąca. 
Nawet sporo się tego nazbierało. 
Cześć  pochodzi ze współpracy, prezenty i moje zakupy. 
Niektóre rzeczy pewnie już kojarzycie z poprzednich postów.

LEGGINSY SHEIN =KLIK
TUNIKA SHEIN = KLIK
 CZAPKA BANGGOOD- KLIK
 SZALIK BANGGOOD- KLIK

 JOY BOX-KLIK
ZAKUPY  EZEBRA
PĘDZLE ROSEGAL= KLIK
GĄBKI ROSEGAL=KLIK
OLEJKI ETERYCZNE= KLIK
RECENZJA= KLIK
LEGO DUPLO=KLIK
RECENZJA=KLIK
 BUTY-Prezent
BUTY- Prezent






9 komentarzy:

  1. fajne nowości bardzo lubię olejki eteryczne

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ta bluza/bluzka pierwszego zdjęcia strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie gąbeczki do podkładu by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  4. ile nowości :) świetnie
    olejki eteryczne bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza z orłem i skórzane legginsy są świetne!Podobają mi też sneakersy w panterkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń